דלג לתוכן הראשי
חושן משפט
הרב אריה רוקר
20 ביוני 2026
2 צפיות
השאלה

שלום וברכה, אמא שלי הביאה מהעבודה דפים, מכשירי כתיבה וכד' ואומרת שמנהל המקום מאשר לה לקחת מה שתרצה. האם מותר להשתמש בזה? זה שייך למקום עצמו, אבל בד"כ התקציב שניתן לזה מדי שנה גבוה מהנצרך ויש מיותרים. אשמח לתשובה תודה רבה

תשובת הרב
שלום רב. הדברים שם שייכים לבעלי המקום, ומהם צריכים לקבל רשות, או לשאול אותם באופן כללי אם יש סמכות למנהל ליתן לפי שיקול דעתו. ואז כל מה שיתן המנהל מותר לקחת.
וואטסאפ
#חושן משפט

קטגוריות נוספות